Tahdonlujuus kohdillaan.

Leivoin, en syönyt. Kävin kylässä, otin suolaisia- en makeaa!! Tää on mulle ennenkuulumatonta.Onneksi kyläpaikan emäntä ymmärsi kun kieltäydyin makeasta. Olen ollut aina perso kahvileivän perään.

Olen monesti miettinyt tätä suhtautumistani ruokaan. Meillä kotona aina on leivottu ja myös syöty. Jotenkin sai paheksuvia katseita jos ei eväs "kelvannut". Ruoka piti aina sydä lautaselta loppuun vaikkei olis jaksanutkaan.

Ruuan kanssa osaa jo käyttäytyä mutta ne kahvileivät tekee enemmän tiukkaa. Siksi olen niin ylpeä koko viikon saavutuksistani kun en ole sortunut. Täysin ilman makeaa en voi olla ja kaikkein pienimmäksi paheekseni olen keksinyt vähempi rasvaiset kaurakeksit. Niitä riittää kahvin kanssa 2 ja pisteitä menee 0,5. Tämän annan itselleni myötä.

Viikonloput ovat aina olleet pahoja mutta tsempataan nyt vielä maanantaihin ennenkuin julkistetaan viikon tulos