Nyt se sit tuli plussana takaisin eli täällä painorintamalla ei mitään uutta.

Tuohon aamun puntarointiin olen sinänsä todella tyyytyväinen sillä meillä oli ne pikkujoulut lauantaina ja koko viikko on muutenkin menny ihan tuulesta temmaten.

En tiedä mihin aika on menny kun en ole ehtiny edes teitä muitakaan kommentoimaan. Olen lueskelemassa käyny kuitenkin että hengessä ollaan

Moni tuntui valittelevan väsymystään.. mulla ei varsinaisesti ole väsymystä mutta sellaista kokonaisvaltaista laiskotusta kyllä siitäkin edestä. Meidän pienimmäisin on just oikein "kekseliäässä" iässä ja kaiken lisäks aamuvirkku (5-6).. mikähän lie jos äidiltä lähtee virta?

Lupasin keksiä itselleni tavoitteita kunhan pikkujoulut saadaan ohi.. Välitavoitehan ei siis toteutunut vaikka mahdollisuudet olis kyllä ollu. No itseäänhän se on peiliin katsominen. Jouluihmisenä jo suupielet kosteana kuolaan herkkuja ja selaan kaikki joululehdet ihanaisten joulueväiden toivossa. Ajattelin että 15.12 on viimeinen punnituspäivä ennen joulutaukoa, Pistetään siihen se välitavoite 90kg. Mutta sen verran armelias olen että jos saan pidettyä tämän painon kurissa niin siihenkin olen jo tyytyväinen