Illalla töissä iski kauhea nälkä vaikka olinkin varautunut ihan normaalilla eväsannostuksella. Suklaapatukat houkuttelivat ostoautomaatissa silmittömästi. Pysyin lujana ja söin marja-Piltin joka kaapissa minua odotti ja töiden jälkeen tulin kotiin ja söin ruisleivän. Olin ylpeä itsestäni!!

Monet päivät on mennyt tosi nätisti kontrolloiden syömisiä. Vaikka en ole aina ollut kotonakaan niin olen pysynyt kohtuudessa. Ja mieliteot ei edes ole olleet aivan valtavia. Tämä on ihan kummallinen tunne..ei minulle tyypillinen lainkaan.

On nuo muutamat pudotetut kilot tehneet tehtävänsä. Hain nimittäin liian pienet työhousut jotka sain kiinni ainoastaan että ne puristivat vyötäröstä sisuskalut pihalle- nyt ne menevät kiinni ihan ilman suolisolmuja

Minun motivaattorina toimii syksyn tulevat pikkujoulut. Minulla on isot kemut tulossa jonne on tuloillaan tuttua väkeä ympäri Suomen. Olen luvannut itselleni että teen hienon juhlamekon itselleni ja joudun toimimaan juhlissa emäntänä niin haluan pyörryttää kaikki näyttämällä upealta!!

 

Tästä jatketaan..Ihanaa viikonloppua!