Pakkasterveiset tältä rintamalta!

Ilma on pakkasella ja välipuntarointikin aamulla näytti hyvää miinusta edelliseen viikkopuntarointiin nähden 97.4!! Käyn melko säännöllisesti puntarilla koska se on se mikä minut pitää ruodussa. Nyt tsemppaan keskiviikkoon asti ja kipuan sit seuraavan kerran totuuden torven päälle!

Nyt purisen vähän enemmänkin kun kerrankin on hetki aikaa. Olen halunnu tuoda julki erään asian mikä minua on kummastuttanu tässä jo tovi. Mihin häviää ihmisen huumorintaju kun kilot lähtee??

Aikoinaan eräs vanha ystäväni laihdutti paljon ja on vielä nykyäänkin hoikka normaalivartaloinen ihminen. Hänen huumorinrippeet menivät vaan kilojen myötä mukana. Samoin tässä viime vuoden aikaan toinen ystäväni laihdutti myös normaalilukemiin ja elämä meinaa olla vain narinaa ja murinaa.. En minä halua laihtua jos minusta tulee tylsä niuhottaja!! Noh tämän ensimmäisen ystävän kohdalla se tylsä niuhottaja oli ehkä aina ollut siellä olemassa mutta silloin se vaan pulpahti pintaan.. Olenko vain kateellinen vai oletteko kenties muutkin törmänneet samanlaiseen ilmiöön?

Vaikka olenkin isokokoinen, olen myös pitkä, niin itsetuntooni tämä koko ei ole vaikuttanut. Olenkin miettinyt monesti että voi kun silloin nuorempana olisi omannut samanlaisen itsetunnon eikä olisi silloin tuijottanut olemattomia läskejä. Olin aktiivinen urheilija ja tein fyysistä työtä. No tuloksetkin olivat six packeineen sen näköisiä. Nykyään pää on itsetunnon kanssa sinut mutta six packeinä on vaan ne makkarat tuossa keskivartalon kohdalla

Mutta kirpakkaa syksyviikkoa ja lähtekää lenkille! Ilmat on maailman parhaat syksyisin!